Wko

Hvordan at være en lærer

At blive en succesfuld og klog lærer er mere end blot at få en grad, og at få en stilling på en bestemt skole. Der er også mere at undervise end bare at stå op foran en klasse og forklarer lektioner (bliver en foredragsholder kaldes "lærer centreret" klasse) og er ikke meget engagerende for de mindre motiverede studerende. "Elevcentreret" klasser betyder, at læreren er en leder eller vejledning, og ikke meget tid bliver brugt forelæsninger (undtagen når hurtigt at indføre begreber, opgaver og for at afklare begreber i lukningen).

Klargøring af klasseværelset, og de ​​erfaringer tager tid, og så gør journalføring og planlægning-så du behøver at oprette rutiner og faktisk lære de procedurer, som du vil kræve eller andet, du kan ikke sige, "Sam, du ved, hvad jeg forventer... " eller "Cheri, du ved, hvad de skal gøre!"

Indhold

Steps

Hvordan at være en lærer. Opdater displays og vægge.
Hvordan at være en lærer. Opdater displays og vægge.

Indledende opsætning og strategi

Den måde, hvorpå du opretter dit klasseværelse, og din holdning vil have en enorm indflydelse på din undervisning effektivitet. Det er værd at lægge en masse kræfter i dette aspekt af din undervisning og starter ud på højre fod hvert nyt år. Følgende forslag vil give dig nogle ideer til at få dit klasseværelse i god form.

  1. 1
    Dekorere dit klasseværelse. Put op en væg sektion, der siger noget lignende "Kids på arbejdspladsen." En anden væg område bør sige, "Focus Wall", der viser, hvad klassen er at lære, og en "Word Wall" ordforråd er godt for enhver ny concepts.Another væg bør være et særligt emne, såsom læsning, samfundsfag, eller kommende tests. Tanken er, at alle væg rum kan blive læringscentre, i stedet for bare at bruge opslagstavler.
  2. 2
    Opdater displays og vægge. De har brug for at omfatte aktuelle emne at være effektiv og interessant. Disse skærme er gode til berigelse, revision og for påmindelser.
    • Har hjælpere for displays og vægge: Hold klubber uden for klassen eller bede de seks uger eller kvartalsvise klasse officerer eller endda plads forældre til at hjælpe med de forbehold vægge og opslagstavler.
  3. 3
    Overveje at arrangere din i to områder ved rum halvdele. Sætte omkring fire eller seks rækker og har en passage for selv mellem de to sektioner. Det egner sig til at skabe teams, der inspirerer motivation. Dine studerendes skriveborde bør gøre det muligt let visning af de vigtigste præsentation område og whiteboard.
  4. 4
    Være sikre og holde dine elever og dig selv sikker. I mange skoler eventuelle besøgende er forpligtet til at logge på på kontoret og har en identifikation mærkat eller "ID-mærkat" for sikkerhed og kontrol (herunder regelmæssigt planlagte dem som rum forældre).
    • Altid være parat til at udfordre ukendte mennesker med hensyn til deres formål med at være på skolen.
  5. 5
    Etablere en "positiv zone". Indlæg et skilt over eller ved døren, som lyder "Positiv Zone for elever, lærere og forældre." Gør dette skaber et tilflugtssted fra negative følelser, både din og de studerendes og deres forældre. Tag en positiv holdning. Hvis du ikke har en god dag, lade disse følelser uden for klasseværelset. og "vælg" mere positiv holdning. Dette betyder ikke, at der er problemer, hvis du ikke er altid positiv, det betyder blot, at du har til formål at opfordre alle viser en positiv holdning til hinanden, og at du opfordrer alle til at komme sammen og har en positiv oplevelse.

Lærer adfærd

Den måde, du opfører dig vil strømme igennem til dine elever. De holder øje med dig på alle tidspunkter, dimensionering dig op og træffe valg baseret på, hvordan du reagerer, og klare sig i klassen situationen, så oprettelse af din myndighed i en omsorgsfuld og respektfuld måde fra starten, er af stor betydning. Her er nogle forslag til dette aspekt af din karriere.

  1. 1
    Forkæl dine elever med. Studerende vil reagere på en positiv behandling. Eleverne opdager, hvordan du behandler andre studerende, og vil reagere i overensstemmelse hermed. Behandl alle elever med lige stor respekt. Til gengæld forventer respektere tilbage fra de studerende.
    • Hvis du er bekymret for, at de studerende har svært ved at forstå respektfuld adfærd, ud over at vise det selv, kan det være nyttigt at have diskussioner om respekt i klassen grupper. Det kunne endda tjene som en klasse emne for en periode.
  2. 2
    Være fast og kendsgerning om reglerne, ikke argumenterende. Lejlighedsvis gentage en vigtig sætning eller sætning (flere gange) er en effektiv måde at gøre det konkret og uden at argumentere, at barske eller.
  3. 3
    Gå mod støjkilden, forseelse eller mod en bestemt elev, men forbliver klart af den studerendes personlige rum. Tilbage væk siger: "Jeg vil være tilbage i et minut", hvis en elev bliver følelsesmæssigt, når du konfrontere dem på deres skrivebord. Eller har den studerende sidde ned, hvis du har et problem med en, der er ude af den studerendes tildelte siddepladser. Uregerlige studerende eller generte elever kan gøre indsigelse (handling ud) eller fortryde, hvis flov eller ved for meget eller for tæt på opmærksomhed.
  4. 4
    Fokus på de studerendes præstation frem for alt. Formålet med uddannelsen er at forbedre kendskabet til dine elever. Planlæg aktiviteter og lektioner, der vil øge de studerendes præstation, og planlægge måder at anerkende selv små forbedringer for den enkelte elev.
  5. 5
    Samarbejd med andre succesfulde lærere. Du vil lære en masse fra andre lærere om, hvordan man håndtere eleverne og gøre dine elever succesfulde elever. Brug lidt tid på at tale med dem om, hvordan de har behandlet særlige situationer i klassen og hvad slags ting, de gør for at fremme respekt, tillid og læring.
  6. 6
    Være en leder, en person til at stole på, og en person at have læring sjovt med. Må ikke sammenligne en elev til en anden, bortset fra at sige, hvor store de alle arbejder. "Det er så stor. Alle arbejder." eller "Hvad et fantastisk stykke arbejde, du har alle gjort!"
  7. 7
    Kompliment arbejdet, ikke de studerende. Sige, "Det arbejde var stor, så hurtigt." eller "Dit arbejde er meget god, aw perfekt." (Not: "Du er så smart.") Grunden til dette er, at du fokuserer på den studerendes indsats og derfor ikke ensbetydende med, at kun kloge børn lykkes, men viser, at enhver, parat til at sætte i indsatsen vil lykkes.
  8. 8
    Aldrig true. Sig hvad du mener. Gør ikke tomgang løfter: Ting, som du ikke kan gøre, eller ikke ville gøre.
    • Må ikke trække sig. Bluff med en sten ansigt som i at spille kort, når du har brug for at gøre din pointe. Sæt på din GameFace, nemlig være alvorlige og mener det, eller eleverne kan faktisk sige: ". Lov som en lærer" Sjov omkring kan bringe ud af de studerende.
  9. 9
    Brug "lærer-look". Dette er vigtigt, fordi det fremkalder en luft af autoritet, som de studerende ser op til. Kig i kontrol, men slags. Smil, tilbage. Du ønsker måske at handle som en coach tider. Kryds armene og spankulere. Eller handler lidt ligesom en soldat eller officer. Ligner du ikke morede af dårlig opførsel (som måske blot opmuntre det), og se ud som du ikke er forvirret eller rystet - selvom du kan blive forstyrret, ikke viser det.
    • Men nogle gange kan det være nødvendigt at roligt forklare, hvad der er hvad!
      • Roligt: ​​"Jeg ved, du er drilleri: du ikke mener det:"
    • Forseelser sker: Såsom den studerende får op og begynder mod døren.
      • Instruer: "Stop". - "Go sidde ned." - "Adlyd mig".
    • Den studerende kan vende rundt og stirrer på dig, eller bare smil eller skuldertræk.
      • Forklar: "... Følg vejledningen jeg kan ikke tillade, at gøre som du bliver bedt om"
    • Hvis du siger noget sarkastisk, kulde, middelværdi eller irriterende: Apologize hurtigt.
      • Sig: "Jeg skulle ikke have sagt det. Jeg mente det ikke. Undskyld."
  10. 10
    Tag en dyb indånding. Må ikke rase eller græde, når du føler flov eller rasende. Observere. Hvis din hals strammer eller tårer godt op i dine øjne: Tør ikke dine øjne, eller sniffe. Ryd din hals. Træk vejret. Begræns dine øjne. Hold fatning. Slap af, selvom du kan skælve / ryste med vrede og rædsel. Walk. Gå rundt i lokalet observere.
    • Hvis en studerende spørger, "Græder du?"
    • Sig: "Nej" Må ikke forklare følelser. Lov naturligt.
    • Bare sige, "Nej problem." Eller: "Det er i orden. Det er okay." (Det er dig overvinde det.) Få travlt, gå på tværs af rummet og tilbage igen, observere.
    • Med nogle elever: En lærer, der græder, skal græde mere og mere, hvis de studerende kan se, at de kan udløse sådanne følelser.
  11. 11
    Vær konsekvent. Være vedholdende. Være fair / kloge: Nogle gange skal du (skal) behandle alle ens, uanset om gode, dårlige eller ligegyldige.
    • Fairness - To modsatte begreber - (1) Du skal behandle alle som individer ("anderledes" ifølge events / behov). Eller omvendt: (2) Du skal behandle dem alle "det samme" i nogle spørgsmål som den eneste måde at være fair.

Muligheder for elevernes motivation

Der er mange måder at motivere eleverne og nogle af de måder, kan ikke være ting, du har lært, når de studerer lærer. Det vigtigste er at eksperimentere lidt for at finde ud af, hvad der virker bedst for dig og for at holde tilføje nye idéer, som du fortsætte din undervisning karriere. Dette afsnit indeholder en række forslag, som du måske lyst til at prøve.

  1. 1
    "Jigsaw" en opgave. Giv grupperne et emne som en læsning opgave. Hver elev i en gruppe ville (1) fortælle hinanden og er enige om, hvordan at opdele og (2) læse deres side at finde oplysninger i deres del, og besvare et spørgsmål. Derefter (3) gruppeleder eller reporter (eller gruppemedlemmer) ville til klassen, (4) for alle alle til at lytte, skrive noter eller svar, og måske, diskutere og give deres bud på, at grupper svar.
  2. 2
    Lav en " skattejagt ", så at sige. Det er her (1) hver elev individuelt læser en seddel med en af ​​flere spørgsmål, processer eller problemer. (2) Hver enkelt skriver et svar eller løsning. (3) Så eleverne blande at søge manglende oplysninger og skrive det ned for at udfylde de tomme felter på en diagram, motion plade eller dataindsamling ark.
  3. 3
    "Læs, par og dele." Dette indebærer (1) hver af de studerende læser separat. Derefter (2) at de danner par, når instrueret i at par, og (3) parrene besvare spørgsmål eller gøre problemerne sammen. Dette kan derefter flytte til "kontrollere og sammenligne ", hvis der er behov for, eller hvis der er tid.
  4. 4
    "Kontroller og sammenligne." Dette er for at (1) danne grupper af to studerende og arbejde sammen som par til at gøre deres del af opgaven, og derefter (2) sammen med et andet par i en fire medlemsgruppe og tjekke og sammenligne arbejdet med hinanden. Derefter (3) de vender tilbage til deres sædvanlige siddeplads.
  5. 5
    "Rotere og diskutere." (1) Form en inderkreds og en ydre kreds af studerende og interviewe hinanden som et par. Derefter (2) rotere og udfylde tomme felter eller kasser på et svar ark eller diagram med oplysninger fra hver enkelt elevs synspunkt om der skal drøftes. Gentag interviewet og drej en gang eller to gange. (3) Diskuter spørgsmål og svar til at bringe ud og sat sammen variationer af forskellige fortolkninger, hvis nogen.
  6. 6
    "Make flere repræsentationer." Hver gruppe af studerende er givet en matematikopgave, som de er til at lave en plakat med (1) en tegning / diagram () eller et diagram af situationen i det problem, (2) lave en relation / funktion eller matematisk udtryk, (3) at gøre en graf, (4) skrive en verbal forklaring / stykke, og derefter reporter giver en hurtig præsentation for klassen og læser deres afsnit.
  7. 7
    "Spil motiverende Nerf basketball." For akademikere, en fire tommer (10cm) soft-skumplast / gummi (Nerf) basketball få og bruge en skraldespand sidder på en stol eller et bord, da kurven (eller brug en plastik breakaway bøjlerne indfattede) i den forreste del af klassen. Del klassen op i to hold, og tape steder på gulvet eller på væggen, hvor basketball Hoop er placeret for point værdier for at lave bagfra mærkerne eller under mærkerne (lave optagelser: liggende, siddende på hug, eller sidde på gulvet). Score en bøjle fra længere afstande for flere point: fra omkring den modsatte ende af klasseværelset for 6 pointer, går en 3 pointer nærmere, 2 er tættere på, og enhver lignende pointsystem for lav skud under varemærkerne.
    • "Spil en belønninger spil" ligner "basketball." Dette spil kan hjælpe med ved at tilbyde belønning point for fremmøde. "Spil basketball-shots" for (1) god opførsel / adfærd (2) fremmøde, eller (3) akademikere for at gøre en score på classwork / test eller eller en belønning for at fange op på classwork og forbedre ens egne kvaliteter eller som et hold - hvor et team medlem ville tjene og modtage et skud for deres hold til at gøre punkter ved at skyde Nerf bolden. Shooters kunne vælge fra fem positioner værd 1-5 point fra forskellige vanskeligheder spørgsmål besvaret korrekt for derefter skyde fra den tilsvarende vanskelig situation, hvis svaret er korrekt. Foring op for skud i foran klassen kan gøre for nogle thrillingly øjeblikke for eleven og klasse.
    • Beslut hvorfor og hvordan at give studerende på hver hold for at tjene mulighed for at spille spillet. Dette vil blive bestemt af dine egne regler - men i alle tilfælde, hvor kun hvordan og du beslutter at tillade afspilning. Et hold får en chance for at gøre et mål eller adfærd meget godt.
    • Hvis et medlem af det andet hold ikke følger klasseregler derefter give det andet hold et skud.
      • Eller som en variation giver fem gratis point uden at skyde, hvis det fungerer bedre for testdage eller andre rolige tider.
  8. 8
    "Spil fredag-shots quiz spil." For akademikere, overveje en variation af den Nerf basketball for sådanne ting som en verbal "quiz / quiz-show". Medlemmer af de to hold konkurrerer om point, der er optjent i en række måder.
  9. 9
    Gør det så punkterne give hver elev at "købe" noget (såsom et stykke slik, et element af papirvarer eller andre ting, du kender dine elever ville sætte pris).
    • Points kan bruges til at modtage "grand-lodder" der skal drages efter skole er ude dette år - for at forbedre ved udgangen af ​​skoleåret, og præmierne bliver sendt ud.
    • Den Nerf spil kan være et år lange hold form for konkurrence. Det vindende hold kan blive annonceret efter skole er ude i slutningen af ​​året.
  10. 10
    Overvej klasse kontorer for hvert hold. Har kontorer såsom: a Scorekeeper, og assisterende træner og en kaptajn og Co-kaptajn med hver enkelt portion i en vis tid til at hjælpe dig med nogle ting (i elementær klasser kalder kaptajner "President" og "Vice President"). Du, (læreren) er de Head Coach. Kontorer kunne roteres blandt de studerende, der udviser bedre adfærd.
    • Teams er gode til motivation og kontrol, da du kan: når det ene hold er støjende, giver et andet hold skiftes til at gøre punkter - og de vil alle lære at være stille. Hvis din klasse går larmende til fordybning, eller hvor som helst, kan du overveje at lade dem ud 1-3 minutter senere, end de er formodes at være (i slutningen af ​​dagen)-eller hvis de er gode, så lad dem ud et minut tidligt.

Få regler

Hvor det er muligt, er det en god idé at holde "regler" til et minimum, således at de studerende ved, hvad der virkelig betyder noget i forhold til at adlyde, og for andre spørgsmål får stor fleksibilitet til at være selv-ansvarlig og tankevækkende om at gøre det rigtige, og lære at komme sammen med hinanden.

  1. 1
    Håndhæve skolens regler i hele bygningen og skolegårde, og forklare, at du vil følge skole-og distrikt regler. Regler såsom: Ingen på i løbet klasse, holde dine hænder til dig selv, siger eneste form ting, gør som din lærer siger, være på tid, hvad du skal gøre, hvis du går glip af en skoledag, lovlige aktiviteter osv.
  2. 2
    Indstil din klasseregler. Måske fem eller seks, på det mest, men disse er ikke "de situationelle procedurer". Du får brug for flere forskellige procedurer, som de studerende skal vide, eller at du skal forklare på tidspunktet for nødvendighed. En effektiv måde at beslutte regler er at lade dine klasser hjælpe med at beslutte rimelige regler og konsekvenser, og på denne måde din klasse skal følge og hjælpe dig til at håndhæve dem, fordi de har købt ind i ejerskabet af dem. De kan også beslutte nogle sjove ting som punktværdier og grunde til at skyde på forskellige afstande til boldspil mv (se ovenfor).
  3. 3
    Være streng og "du beslutter" hvordan og hvornår at tillade noget spil eller hvad kan være nødvendig. Af samme grund, være moderat, og lad en elev lejlighedsvis have en "Ups!", For eksempel:
    • Giv dem hver en kredit, kalder det en "Ups!-Card", når eleverne er gode til et bestemt stykke tid, så de kan handle deres oops!-Card, som giver dem mulighed for at gå glip af en nats eller af anden belønning.

Mange procedurer

Procedurer i klassen hjælper til at holde tingene kørende, giver konsistens og lade alle vide, hvor tingene står. Procedurer er forskellige fra reglerne i de etablerer forvaltningen af ​​klasseværelset og udvikle forventninger til lydhørhed fra de studerende. Dette afsnit indeholder nogle forslag.

  1. 1
    Lær hvordan du administrerer klassen. Brug nogle ikke-verbale signaler, eller vejledningen for at skabe orden. For eksempel, når du måske hæve din hånd på en bestemt måde for at få klassen opmærksomhed (svarer til den måde, de skal få din opmærksomhed ved at hæve en hånd), eller du i stedet begynder at klappe en bestemt måde (klap-klap, klap-klap-klap, klap-klap) - og de kan deltage i klappe for en hurtig funny motivator (holde det kort). Det er bedre end at råbe, stempling fødder eller slapping på en væg eller et bord, kan få eleverne til at smile, og nyde klassen, især for hårdere fag.
    • Nogle lærere anvender en støj som et instrument (måske a) eller kører en pind over en træ dyr til at gøre en kvækkende lyd. Du kan nogle op med mange forskellige ideer til støj-beslutningstagere, og besøger en lokal handel bistand butik kan give mange håndlavede muligheder for små omkostninger!
  2. 2
    Lære de studerende dit klasseværelse procedurer den måde, du har brug for dem, der skal overholdes. Dette er helt forskelligt fra de få fastsatte regler. Udvikle så mange procedurer, som er nødvendige i henhold til og som du har forskellige situationer:
    • Classwork: testprocedurer arbejde dreje-in, lektier, karakterer, entre procedurer mv
    • Glatte operationer: Du fortæller dem, hvad de skal gøre, når du indtaster klasse og til at begynde klassen, skal du forbeholder os ret til at sige, når klassen slutter, ikke klokke i alle tilfælde. Bells kan ringe på det forkerte tidspunkt, og af forskellige grunde, og du måske ikke er færdig klassen, når klokken ringer.
    • Generelle ordrer: Sætte væk og komme ud forsyninger og bøger, blyant skarphed, cleaning-up/throwing væk papirkurven.
  3. 3
    På tavlen. Liste emner af, hvad de skal gøre Et andet trick for regnearkene er at have holdets officerer, der kan give ud og tage op og indsende individuelle mapper eller pakker (dagligt eller om en ændring af aktivitet).
  4. 4
    Kend skolen hele procedurer. Brandøvelse procedurer versus stormvarsel / storm ur, jordskælv boremaskiner mv Få klokken tidsplaner for forskellige typer af dage, og holde dem tilgængelige, såsom halve dage, montage-og pep-rally dage osv.
  5. 5
    Balance dine fag. Hver uge, har en "Math Day" og "Language Arts Day". Hver anden uge har en "dag" og "History Day". Denne måde vil du være sikker på, at dine elever har tonsvis af ting i tankerne.
  6. 6
    Hold alle fag på sporet. Må ikke være den lærer, der næppe nogensinde får rundt til videnskab eller matematik, fordi du kun har tid til læsning, stavning, kompositioner og håndskrift. Du vil være i knibe, og meget ulykkelig, når dine elever ikke gør tilstrækkelige fremskridt eller måske endda relatere i de tekniske kurser.
  7. 7
    Har en klasse bank i elementære klasse. I begyndelsen af ​​hver trimester eller semester, har din elevs forældre hver donere fem dollars eller ti dollars. Denne måde, til fester, eller noget, er der ikke behov for forældre at donere flere gange.
  8. 8
    Planlæg at have nogen fri perioder, ingen fridage eller parter, medmindre hele skolen er at have en festival-dag, eller andre lignende iagttagelse. Tal med de andre lærere til at få en fornemmelse for hvad der foregår på din skole.
    • Mange skolesystemer vil ikke længere tillade "hjemmelavede" fødevarer eller snacks, der skal sælges eller gives til studerende, fordi de kan være usikre / uhygiejniske. Find ud af hvordan din skole fungerer.
      • Nogle lærere gør ignorere fødevarer regler, og sådanne, men reglerne er der for at beskytte skolesystemet (og dig) mod retssager og dårlig omtale - i modsætning til en fødevare hændelse, der kunne være ødelæggende for studerendes sundhed og sikkerhed.
  9. 9
    Har et værelse mor eller far i folkeskolen. De vil arbejde frivilligt en uge (eller en anden periode) og vil hjælpe eleverne, der har brug for hjælp eller kan observere eleverne laver en opgave i et område af rummet, mens du arbejder med en gruppe på en anden rutine eller procedure.
  10. 10
    Undgå rodet og farlige overraskelser. Hold alle leverancer lægge væk og låst op, hvis det er muligt, ting som maling, kunst-papir, hæftemaskine, papirclips, tape og sådan eller nogle (n) studerende vil overraske dig og få dem ud for at gøre noget eller gøre noget. Farlig, uøkonomisk eller rodet fortræd kan være sjældne, men det er meget problematisk, når det sker, især når du har dit sind og øje besatte andetsteds. Dette er naturligvis, er et område for en streng regel, der skal indstilles.
    • Har ting som væv og vådservietter på hånden for nyser, messer og andre sådanne ting. Hvis du er en high school lærer, have skåne sanitetsprodukter på hånden for studerende i nød.

Tips

  • Interessant og sjovt at lære-erfaringer hjælpe eleverne til at være engageret (involveret) i deres læring.
  • For senere kvaliteter til at holde eleverne på tæerne, kan du gøre eller fremlægges to eller tre versioner af en test, der ser meget ens, og har en klar måde at identificere hver enkelt for dig med det rigtige svar nøgler. Du kan være i stand til at identificere bedragere og skabe forsigtighed i deres sind på samme tid ved at sådanne forskelle. Når forskellene bliver fundet eller diskuteres fortælle dem, at testene dækker de samme færdigheder og mål, men i en anden rækkefølge.
    • Lad eleverne sætte deres navne på prøverne til straks at gøre det sværere at skifte papirer. Lad ikke "scratch-papir" under forsøg, da de anvendes til at passere info eller noter.
    • Må ikke blive chokeret, når en studerende fortæller dig: "Min test er forskellig fra den ene!" eller når nogle forsøger at skifte deres papirer, så to eller tre, der er ens, vil være tæt sammen. Eleverne kan være meget snedige om sådanne forskellige former for test.
  • Se filmen "Freedom Writers", som er historien om en indre by engelsklærer eller kreativ skrivning til "risiko", socio-økonomisk udfordrede studerende. Det vil inspirere dig.
  • En forælder frivillig er et andet sæt øjne til at se studerendes aktivitet og adfærd, og man kan hjælpe med at holde eleverne beskæftiget.
  • I øverste klasser, hvor eleverne har et antal klasser, beder om donationer på hver klasse ikke ville være praktisk, da det ville indebære flere udlæg i kontanter og materiale til forældre.
  • En otte tommer Nerf bolden og fuld størrelse fælg kan anvendes til en turnering uden for klassen.
    • Nerf spillede turneringer uden for klassen er baseret på små undergrupper af den klasse team laver en "quiz-show spil." Har en helbredsundersøgelse quiz på halv tid og en dobbelt helbredsundersøgelse i slutningen af turneringen for spørgsmål, som de andre hold besvaret korrekt. De øvrige holdledere kan vælge spørgsmål, der skal kontrolleres på. Dette er så det andet hold vil lytte, lære og huske de korrekte svar for at undgå mangler disse "retests".
    • Den studerende kan anmode et spørgsmål om et højere punkt værdi baseret på at kræve mere kritisk tænkning, eller sammenligne og kontrasterende forpligtet til at besvare sådanne spørgsmål.
    • Den Nerf spil undervisningen kan gøre for akademikere hvilke spil gøre for atletik. Akademiske studerende kan modtage erfaring med at hjælpe deres hold i spil i akademikere og hæve akademisk interesse.
    • Konkurrerer om at den sidste dag i skolen kan beholde studerendes motivation højt uden en skuffelse i arbejdet, fremmøde eller god opførsel relateret til spillene.
    • Den studerende kan være mindre genert, og det kan være lettere at arbejde med andre klassekammerater som et resultat af de spil.

Advarsler

  • Administratorer rynke panden på studerende på dørene i haller, på dørtrin, omkring skolens grund, da de ikke kan være godt overvåget. Haller og begrundelsen er også dit ansvar.
  • Brug ikke metal hoops fælge i klasseværelset.
  • Holding eleverne sent efter klassen kan forårsage tardies og andre lærere, forældre og klasser kan blive forstyrret af sent ankommende studerende (som når de studerende har mere end én lærer), som når der er en tidsplan og hal "passerer-time" godtgørelse.
  • Administratorer ønsker at lære at være "fra klokke til klokke," uden spildt eller "fri" tid i starten eller slutningen af ​​klassen.
  • Ikke-engageret studerende (uden opsyn eller uden tildeling) vil sandsynligvis blive kede og finde fantastiske måder at "starte-noget".
  • Kassér den hårde plastik bøjler kugle, der kommer med bøjlerne indstilles fra legetøjsbutikker.
  • Andre klasser og lærere kan klage til dig eller til administratorerne, hvis de studerende er ude for tidligt eller ofte, da de kan forstyrre andre eller forårsage vrede eller misundelse fra andre lærere eller klasser. Man skal bruge sådanne belønninger tankefuldt.